6.2.2014

thumb and slipper

joka kerta kun oon selittäny näistä kahesta kaveruksesta ulkomaisille ystäville niin naurusta ei oo meinannut tulla loppua kun oon sanonu, että yesyes the names is like thumb and slipper. pakkohan se on myöntää, että peukalo ja tohveli kuulostais suomalaisenki korvaan vähän hassulta... peukku ja tossu ovat silti täydellisiä. mutta tämän päivän jälkeen en voi enää kertoa peukalon ja tohvelin seikkailuista omina pupuinani, tämä kaksikko nimittäin muutti tänään uuteen kotiinsa.

onneksi eeva ja jaakko asuu ihan lähellä omaa kotiani, vain noin 3km päässä ja ihan koulumatkani varrella. ei ole siis ongelma mennä niitä moikkaamaan jos karmiva ikävä yllättää. ja oon varma, että jossain vaiheessa se yllättääki. oon kuitenki varma, että teen niiden kohdalla oikean valinnan enkä usko katuvani sitä. peukku ja tossu on kuitenki mulle tosi tärkeitä ja omalla erityisellä tavallaan rakkaampia kuin muut, koska ovat todiste paremmin kuin hyvin onnistuneesta yhteiskasvatus -projektista ja tietenkin ovat todella arvokkaita, koska ovat niitä omia kasvatteja. on vain totta, että niihin tulee aina ihan erilainen side kuin muihin. ehkä sitä ei voi ymmärtää ennenkuin tietää millaista on omistaa oma kasvatti.

tässä pieni lupaamani video maailman parhaista tyttösistä:
 


jos video ei jostain syystä näi niin vaihtakaa mutterin kuvaa painamalla laatu 720pHD:ksi niin pitäis näkyä!

2 kommenttia:

  1. Ihana video! Onneksi jäävät lähelle sinua ja saat tietää aina mitä niille kuuluu! :3

    VastaaPoista
  2. Voi minä huolimaton kerkesin jo luulla että puput ovat pomppineet vihreämmille porkkanamaille...
    Hyvin iloinen olin kun tarkemmin tutkittuani huomasin että he vain vaihtavat kotia =,) Ihana video!

    VastaaPoista